2023年3月1日 星期三

(歌曲時間):Flowers


We were good, we were gold
我們曾經兩情相悅,曾經情比金堅
Kinda dream that can't be sold
像是貨真價實的美好夢想
We were right 'til we weren't
在一切都完蛋前,我們曾經美好過
Built a home and watched it burn
看著一起建造的家園燒為塵土
Mm, I didn't wanna leave you
嗯,我不想離開你
I didn't wanna lie
我不想說謊
Started to cry but then remembered I
開始哭泣但卻想起

I can buy myself flowers
我可以買束花給自己
Write my name in the sand
將我的名字寫在沙上
Talk to myself for hours
自言自語幾個小時
Say things you don't understand
說著那些你不會明白的事
I can take myself dancing
我可以獨自翩翩起舞
And I can hold my own hand
而我也可以握著我自己的雙手
Yeah, I can love me better than you can
是啊,我能愛我自己比你愛的還要好

Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better, baby
我能更愛著我自己,寶貝
Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better, baby
我能更愛著我自己,寶貝

Paint my nails, cherry red
塗上指甲油,櫻桃紅的
Match the roses that you left
配上你留下的玫瑰
No remorse, no regret
不再悔恨,不再後悔
I forgive every word you said
我原諒你所說的每一言一語

Ooh, I didn't want to leave you, baby
喔,我本不想離開你,寶貝
I didn't wanna fight
我也不想與你爭執
Started to cry but then remembered I
開始哭泣但卻想起

I can buy myself flowers
我可以買束花給自己
Write my name in the sand
將我的名字寫在沙上
Talk to myself for hours
自言自語幾個小時
Say things you don't understand
說著那些你不會明白的事
I can take myself dancing, yeah
我可以獨自翩翩起舞
I can hold my own hand
我也可以握著我自己的雙手
Yeah, I can love me better than you can
是啊,我能愛我自己比你愛的還要好

Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better, baby
我能更愛著我自己,寶貝
Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better, baby
我能更愛著我自己,寶貝
Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better, baby
我能更愛著我自己,寶貝

Oh, I
噢,我
I didn't want to leave you
喔,我本不想離開你
I didn't wanna fight
我也不想與你爭執
Started to cry but then remembered I
開始哭泣但卻想起

I can buy myself flowers (oh)
我可以買束花給自己
Write my name in the sand (mmh)
將我的名字寫在沙上
Talk to myself for hours (yeah)
自言自語幾個小時
Say things you don't understand (never will)
說著那些你不會明白的事
I can take myself dancing, yeah
我可以獨自翩翩起舞
I can hold my own hand
我也可以握著我自己的雙手
Yeah, I can love me better than
是啊,我能愛我自己愛的更好
Yeah, I can love me better than you can
是啊,我能愛我自己比你愛的還要好

Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better, baby (oh)
我能更愛著我自己,寶貝
Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better (than you can), baby
我能更愛著我自己,寶貝
Can love me better
能更愛著我自己
I can love me better, baby
我能更愛著我自己,寶貝
Can love me better
能更愛著我自己

沒有留言:

張貼留言