2019年9月30日 星期一

(歌曲時間):Señorita




I love it when you call me señorita
我好愛你叫我小姐的時候
I wish I could pretend I didn't need ya
我希望我真能假裝不需要你
But every touch is ooh-la-la-la
但每一次親密接觸
It's true, la-la-la
那多麼真實
Ooh, I should be runnin'
噢,我真該轉身逃離
Ooh, you keep me coming for ya
噢,但你總能讓我想留在你身旁

Land in Miami
花花世界的邁阿密
The air was hot from summer rain
夏日的驟雨讓空氣變得燠熱
Sweat drippin' off me
我汗如雨下
Before I even knew her name, la-la-la
在我知道妳的芳名之前
It felt like ooh-la-la-la, yeah, no
我的感受簡直妙不可言
Sapphire moonlight
寶石般閃爍的月光
We danced for hours in the sand
我倆在沙灘上舞了良久
Tequila Sunrise
醇釀般的閃耀日出
Her body fit right in my hands, la-la-la
她的身軀在我掌中流轉
It felt like ooh-la-la-la, yeah
我的感受簡直妙不可言

I love it when you call me señorita
我好愛你叫我小姐的時候
I wish I could pretend I didn't need ya
我希望我真能假裝不需要你
But every touch is ooh-la-la-la
但每一次親密接觸
It's true, la-la-la
那多麼真實
Ooh, I should be runnin'
噢,我真該轉身逃離
Ooh, you know I love it when you call me señorita
噢,你知道我好愛你叫我小姐的時候
I wish it wasn't so damn hard to leave ya
我希望轉身離去不會那麼難如登天
But every touch is ooh-la-la-la
但每一次親密接觸
It's true, la-la-la
那多麼真實
Ooh, I should be runnin'
噢,我真該轉身逃離
Ooh, you keep me coming for ya
噢,但你總能讓我想留在你身旁

Locked in the hotel
鎖上飯店房門
There's just some things that never change
有些事總是那麼亙古不變
You say we're just friends
你說我們只是朋友
But friends don't know the way you taste, la-la-la (La, la, la)
但朋友才不會知道妳那美妙的滋味
'Cause you know it's been a long time coming
因為你知道這一刻的來臨已久候多時
Don't ya let me fall, oh
別讓我失望
Ooh, when your lips undress me, hooked on your tongue
噢,當你的雙唇褪盡我衣時,我倆舌頭緊緊纏繞
Ooh, love, your kiss is deadly, don't stop
噢,我的摯愛,你的吻有致命吸引力,千萬別停

I love it when you call me señorita
我好愛你叫我小姐的時候
I wish I could pretend I didn't need ya
我希望我真能假裝不需要你
But every touch is ooh-la-la-la
但每一次親密接觸
It's true, la-la-la
那多麼真實
Ooh, I should be runnin'
噢,我真該轉身逃離
Ooh, you know I love it when you call me señorita
噢,你知道我好愛你叫我小姐的時候
I wish it wasn't so damn hard to leave ya
我希望轉身離去不會那麼難如登天
But every touch is ooh-la-la-la
但每一次親密接觸
It's true, la-la-la
那多麼真實
Ooh, I should be runnin'
噢,我真該轉身逃離
Ooh, you keep me coming for ya
噢,但你總能讓我想留在你身旁

All along, I've been coming for ya (For you)
我始終都願在你身旁
And I hope it meant something to you (Oh)
我希望這對你至關重要
Call my name, I'll be coming for ya (Coming for you)
呼喚我,我就會到你身旁
Coming for ya (Coming for you)
到你身旁
For ya
在你身旁
For ya (Oh, she loves it when I call)
在你身旁
For ya
在你身旁
Ooh, I should be runnin'
噢,我真該轉身逃離
Ooh, you keep me coming for ya
噢,但你總能讓我想留在你身旁

沒有留言:

張貼留言