2021年10月19日 星期二

(歌曲時間):Real Groove


 

Feel my heartbeat

感受我的心跳

It's the same old feeling coming over me tonight, me tonight

往日的感觸今晚再度湧上心頭,就是今晚

Feel it buzzing

思緒已亂

Said I'm never gonna call

說過我再也不會聯絡

But tonight I think I might, think I might

但今晚我想可能會喔,可能會喔

Gave my heart a ride, bump in the night

讓我心奔放,跳動一整晚

No one can take me higher

沒人能讓我更嗨

Know it's been a while, baby, a while

雖知道已經有一陣子不見了、寶貝、一陣子了

Do you still feel the fire?

你還能感受到那熱情如火嗎?


I saw you dancing with somebody

我看到你跟某人跳舞

Looking like me and you

看起來就像我跟你一樣

She know how to party

她像是很懂怎麼跑趴

But nothing like me and you

但遠遠比不上我跟你

Got that perfect body

有著火辣身材

But she ain't got the moves

但她動作彆扭

We got something better

我們在一起才是天衣無縫

Got that real groove, baby

我們的律動才是完美無瑕,寶貝


Major mistake

大錯特錯

No, I never shoulda gone, baby, I was on the run, on the run

不,我不該離開的,寶貝,但那時我只想逃避

It was heartbreak

真是令人心碎

I can't stand another day knowing that you are the one

知道你才是我的本命讓我日夜煎熬

You're the one

你是我的唯一

Gave my heart a ride, bump in the night

讓我心奔放,跳動一整晚

No one can take me higher

沒人能讓我更嗨

Know it's been a while, baby, a while

雖知道已經有一陣子不見了、寶貝、一陣子了

Do you still feel the fire?

你還能感受到那熱情如火嗎?


I saw you dancing with somebody

我看到你跟某人跳舞

Looking like me and you

看起來就像我跟你一樣

She know how to party

她像是很懂怎麼跑趴

But nothing like me and you

但遠遠比不上我跟你

Got that perfect body

有著火辣身材

But she ain't got the moves

但她動作彆扭

We got something better

我們在一起才是天衣無縫

Got that real groove, baby

我們的律動才是完美無瑕,寶貝


I saw you dancing with somebody

我看到你跟某人跳舞

Looking like me and you

看起來就像我跟你一樣

She know how to party

她像是很懂怎麼跑趴

But nothing like me and you

但遠遠比不上我跟你

Got that perfect body

有著火辣身材

But she ain't got the moves

但她動作彆扭

We got something better

我們在一起才是天衣無縫

Got that real groove, baby

我們的律動才是完美無瑕,寶貝


Real groove, real groove

真實律動,真實律動

(We, we, we) got that real groove, ah

我們才有那真實的律動,啊

Real groove, real groove

真實律動,真實律動

(We, we, we) got that real groove, ah

我們才有那真實的律動,啊


I saw you dancing with somebody

我看到你跟某人跳舞

Looking like me and you

看起來就像我跟你一樣

She know how to party

她像是很懂怎麼跑趴

But nothing like me and you

但遠遠比不上我跟你

Got that perfect body

有著火辣身材

But she ain't got the moves

但她動作彆扭

We got something better

我們在一起才是天衣無縫

Got that real groove, baby

我們的律動才是完美無瑕,寶貝


I saw you dancing with somebody

你跟某人跳舞

Looking like me and you

看起來就像我跟你一樣

She know how to party

她像是很懂怎麼跑趴

But nothing like me and you

但遠遠比不上我跟你

Got that perfect body

有著火辣身材

But she ain't got the moves

但她動作彆扭

We got something better

我們在一起才是天衣無縫

Got that real groove, baby

我們的律動才是完美無瑕,寶貝


沒有留言:

張貼留言